Reklama je marketingovýmramenom zameraným na zasielanie správ zákazníkom prostredníctvom tradične jednosmerných komunikačných médií. Reklamy môžu byť vytvorené na odvolanie sa na masové publikum alebo vybrané cieľové miesto. Reklama môže mať významný vplyv na úspech malých a veľkých podnikov a existuje značný priemysel, ktorý má konkrétne koncepciu, tvorbu a distribúciu reklám.

analýza

          Reklamy môžu byť umiestnené na rôznych médiách. Televízia, rozhlas, časopisy a noviny dominovali reklamnému prostrediu v priebehu 20. storočia, ale internet sa naďalej zvyšoval popularitou medzi inzerentmi od jeho počiatočného rýchleho rastu v deväťdesiatych rokoch minulého storočia. Reklama nie je obmedzená na možnosti médií, reklamy môžu byť umiestnené na fyzických miestach, ako sú napríklad billboardy a výlohy. Ako sa reklamné médiá menia, obchodné praktiky sa menia v reakcii a zabezpečujú, že podnikateľský svet a konkrétne marketingové oddelenia nikdy neostávajú.

busenes

          Reklamné stratégie slúžia na rôzne účely. V prípade nových spoločností, značiek alebo produktov môžu reklamy slúžiť na informovanie zákazníkov o novom produkte a stimulovaní záujmu o trh. V prípade existujúcu firmu môžu reklamy zákazníkom pripomínať hodnotu produktu, navrhnúť nové spôsoby použitia produktu alebo podporiť opakované nákupy prostredníctvom propagácie.

          Reklama môže mať veľký vplyv na nové podniky tým, že vytvorí veľké prekážky vstupu na zavedené trhy. Známe spoločnosti s veľkým reklamným rozpočtom a celosvetovo známym názvom môžu mať významnú konkurenčnú výhodu oproti novým konkurentom. Firmy s veľkým rozpočtom môžu tiež vytvoriť protikampaňské kampane na vyvrátenie účinkov reklamných síl nových firiem.

technologie

          Firmy si môžu vybrať výrobu vlastných reklám – s využitím odborných znalostí majiteľa alebo zamestnávaním špecialistov na ich marketingových oddeleniach – alebo využívať služby reklamnej agentúry. Dôležitosť reklamy pre všetky typy podnikov viedla k vzniku celého odvetvia profesionálnych reklamných konzultantov a agentúr na výrobu reklamy. Použitie reklamnej agentúry vám môže pomôcť pri vytváraní reklamných kampaní s vysokým vplyvom, ale náklady môžu byť vyššie pre novšie spoločnosti.